Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Check It Out!

Great Reporters on What It Takes to Tell the Story

Art Athens
Hardcover | Engels | Communications and Media Studies
€ 81,45
+ 162 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Stories with no substance. Talking heads without a clue. "Team" coverage that still misses the big picture. Overheated hype. Cute chatter. Film at eleven. Is it any wonder more and more of us count less and less on the news?

"It used to be that a news story told you who, what, where, when, how, and why," Art Athens writes. "Now the story might tell you who, or it might tell you when, but there's a good chance that when it's over (which won't take long), you'll be the one saying What?"

Here's a legendary journalist's back to the basics guide to the craft of broadcast news. Combining insights from his own award-winning career with in-depth conversations with leading newspeople, Art Athens offers a primer on the best practices in reporting, writing, and delivering the news.

And he lets some of the best in the business talk frankly and passionately about what it takes to do the job right: Dan Rather, Charles Osgood, Mike Wallace, Brian Williams, Andy Rooney, Charles Kuralt, Linda Ellerbee, and Don Hewitt.

What kind of skills--and spirit--does it take to be a successful, serious broadcast journalist? How are the good stories conceived and written? And in today's cynical age of news as entertainment, what should reporters and editors do to restore confidence in the media? In this funny, sharp, honest book, anyone who cares about the news will find answers on every page.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780823223527
Verschijningsdatum:
1/09/2004
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
162 mm x 238 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 162 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.