Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Unternehmensinterne Kommunikation mit Mitarbeitern gewinnt im organisatorischen Wandel von Konzernen eine neue Dimension. Erfahrungswerte und aktuelle Wahrnehmungen der Mitarbeiter treten auseinander, denn Wandel zielt nicht länger nur auf die Optimierung bestehender wirtschaftlicher Verhältnisse. Die Verschiebung globaler ökonomischer Bedingungen erfordert in erster Linie ein strukturell verändertes Wirtschaften. Daraus entstehen neue Kommunikationserfordernisse, zumeist nach Informationen und Handlungsmotiven. Dennoch treffen die Mitarbeiter auf hierarchische Kommunikationsbarrieren – es gibt allerdings Ausnahmen. In diesem Buch wird die erste authentische Chat-Kommunikation zwischen Vorständen und Mitarbeitern in der deutschen Konzernlandschaft vorgestellt. Die linguistische Analyse zeigt, wie die Chat-Teilnehmer organisatorischen Wandel auf der Basis bisheriger Erfahrungswerte aus ihrer eigenen Perspektive wahrnehmen und wie das zu einem vermehrten Auftreten spezifischer Sprachhandlungen führt, z.B. zu Ergänzungsfragen oder Vorschlägen.