Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
History and organizational studies both demonstrate that changing one's mind is quite difficult, even in the face of overwhelming evidence that this change needs to occur. This monograph explains how smart, professional, and incredibly performance-oriented Army senior leaders develop frames of reference and then oftentimes cling to their outdated frames in the face of new information. It describes the influence of individual-level concepts-personality, cognitive dissonance reduction, the hardwiring of the brain, the imprints of early career events, and senior leader intuition-along with group level factors to explain how frames of reference are established, exercised, and rewarded. It concludes by offering recommendations to senior leaders on how to structure Army leader development systems to create leaders comfortable in changing their minds when the environment dictates.