Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Changes in Innovation Styles

Causes and Effects of Different Influencing Factors and Capabilites for Innovation and Business Success

Michael Lewrick
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The transformation from a start-up company to a mature company asks often for dramatic change of capabilities to sustain innovations and business success. Increasing maturity results in the need to adjust the innovation style of a company. The study combines the theoretical frameworks of entrepreneurship and innovation management and it explores the changes in innovation styles while companies grow in various dimensions to outline a pattern for innovation and success. The key theories on innovation and entrepreneurship are discussed, but much more emphasis is put on broadening the context of how innovation is influenced by different relevant factors. The study outlines how innovation and success is measured and also the degree of influence that market orientation, knowledge management, diversification, learning, diverse management capabilities, resource allocation, organisational and inter- organisational networks have on the success probabilities of a company. Twelve hypotheses have been tested against the impact of radical and incremental innovations. In addtion, a new model to predict companies success is introduced.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783838305417
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
220
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.