Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El libro es un ensayo sobre la pintura de Paul Cézanne escrito por uno de los críticos más agudos del panorama artístico europeo de la primera mitad del siglo XX, Roger Fry. Perteneciente al grupo de Bloomsbury y responsable de las primeras exposiciones postimpresionistas en Inglaterra, Fry ensaya en esta obra una aproximación de corte formalista al análisis y apreciación de los cuadros del pintor de francés. El texto fue aclamado desde su aparición, en 1927, como un trabajo crítico paradigmático por su claridad, capacidad de percepción y originalidad. Esta primera traducción al castellano incluye una introducción en la que se contextualiza la teoría artística de Fry en el marco de la tradición formalista europea, desde Kant y la estética post-kantiana, pasando por los visibilistas y las teorías de la empatía.