Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Case Studies and Projects in Communication

Neil McKeown
€ 32,45
+ 64 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book is based on the assumption that the best way to clarify communication theory is to start with particular practical examples from case studies, and to introduce the theory as particular practical issues of communication arise. At the very beginning, just to introduce you to the field, we've included some communication terms and a simple model. In the second half of the book more communication theory is introduced as ideas about student project work are developed. Many of my students have often found it difficult to recall, let alone apply, communication theory unless it's closely connected to actual examples of communication.

Instead of just dipping into the book anywhere, though, you should start at the beginning, since the material is supposed to become progressively more difficult. But if on your particular course you are only doing projects and not covering case-study work, then you should start at the beginning of the second half of the book. You should use the assignments included throughout to practise communication skills, and then to apply principles, concepts and models of communication. The first assignment, for example, involves the relatively simple skill of summarizing material; but by the end of the book you should have picked up a lot of help for actually producing a project, which involves a much wider range of skills. You should also, by then, be thoroughly used to reflecting on the process of communication as it occurs in your work, and be able to apply the communication models introduced to actual examples of your 'communicative experience'.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
184
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415040365
Verschijningsdatum:
30/12/1982
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Gewicht:
276 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 64 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.