Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
After World War II, new cars in Britain were very hard to come by. Most new models had to go for export, or were reserved for drivers with pressing needs, such as doctors. Petrol was rationed, roads inadequate, and modern technology lacking. With the 1950s, things slowly began to change. Morris, Austin, and Ford put increasing numbers of British families on four wheels, while new sports cars from MG, Jaguar, Triumph, and Austin-Healey promised motoring excitement. There was the innovative Land Rover, and the "bubble car" phenomenon. By 1958, new car buying was leading a consumer boom. . . and Britain's manufacturers still had the market to themselves. Giles Chapman investigates the fascinating motoring decade of the 1950s.