Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume constitutes a 30-year survey of works on paper by New York-based painter Carroll Dunham (born 1949). Dunham's visual lexicon, drawing on such precursors as Arshile Gorky, André Masson and Philip Guston, and populated by biomorphic forms equipped with grinding teeth, phallic noses, top hats, daggers and guns, expresses an unbridled and polymorphous sexuality in which conflict is overtly celebrated. Dunham produces one or more drawings per day, for weeks at a time or longer, and has now amassed an astonishing breadth of material and content. Included here are some 366 drawings by Dunham, spanning his early career in the 1980s to the present, and covering all aspects of his drawing practice. Published for a 2012 exhibition at Blum & Poe, it offers one of the most comprehensive evaluations of Dunham's drawing practice to date.