Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How does innovation really take place within a company? What kind of impact does innovation have on employees? Does it bring employees and managers closer together or cause strife? These are some questions answered in the new Oxford series, The Learning History Library. Each book gets inside a company at a crucial time of change, offering a unique opportunity to see innovation from the inside out. Created and edited by George Roth and Art Kleiner, the learning history library uses an imaginative format to shape and narrate a story of major intro-firm transition. Oxford University Press is pleased to announce the first volume in this exciting new series, Car Launch: The Human Side of Managing Change, which explores the ups and downs of product development in today's volatile automobile industry. Told in the words of the people directly affected, it includes commentary by the authors and other observers, presenting a subtle and lively understanding of corporate change.