Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The biomedical engineering senior capstone design course is probably the most important course taken by undergraduate biomedical engineering students. It provides them with the opportunity to apply what they have learned in previous years; develop their communication (written, oral, and graphical), interpersonal (teamwork, conflict management, and negotiation), project management, and design skills; and learn about the product development process. It also provides students with an understanding of the economic, financial, legal, and regulatory aspects of the design, development, and commercialization of medical technology. The capstone design experience can change the way engineering students think about technology, society, themselves, and the world around them. It gives them a short preview of what it will be like to work as an engineer. It can make them aware of their potential to make a positive contribution to health care throughout the world and generate excitement for and pride in the engineering profession. Working on teams helps students develop an appreciation for the many ways team members, with different educational, political, ethnic, social, cultural, and religious backgrounds, look at problems. They learn to value diversity and become more willing to listen to different opinions and perspectives. Finally, they learn to value the contributions of nontechnical members of multidisciplinary project teams. Ideas for how to organize, structure, and manage a senior capstone design course for biomedical and other engineering students are presented here. These ideas will be helpful to faculty who are creating a new design course, expanding a current design program to more than the senior year, or just looking for some ideas for improving an existing course.