Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Universities worldwide are facing an unpresedented increase in enrolment, however, with the increase in numbers, teachers, lecturers and students are finding it more difficult to interact - with one another and with the content. The type of student is also changing dramatically. Digital natives are using technology in almost every sphere of their lives - why then not also in their education? Can technology not assist the teacher to foster good interaction with students? This research had been done in an attempt to address the challenges of improving the learning experiences of Economics first-year students in ever-increasing class sizes, by facilitating interaction via the use of e- learning. This book is useful for every educator who has struggled with large enrolment numbers and who would like to include principles of good pedagogy in their classrooms - amongst others interaction, discussion, application of theoretical knowledge - whilst keeping the net-generaion happy.