Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Campaigns That Shook the World

The Evolution of Public Relations

Danny Rogers
Paperback | Engels
€ 25,45
+ 50 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Campaigns that Shook the World provides the inside story on a selection of the greatest campaigns of the last four decades, while narrating the development of the PR and communications business. The book provides the definitive case studies of nine campaigns - political, corporate and entertainment - from the 1970s to the present day. It explains their strategies and tactics, looks at the imagery and icons they created and interviews the powerful, flamboyant personalities who crafted and executed these seminal projects.

The book examines Thatcherism, New Labour, Britain's royal family, the Rolling Stones, David Beckham, the London 2012 Olympics, Product (RED), Obama for America and Dove's Campaign for Real Beauty. In addition, Campaigns that Shook the World:

- contains exclusive interviews with campaign gurus such as Alastair Campbell, Matthew Freud, Simon Fuller and Lord Tim Bell
- investigates the relationship between communication techniques, the media and evolving public opinion, using real-world examples
- features campaigns by Saatchi & Saatchi, Edelman, Bell Pottinger, Ogilvy, Freuds and other well-known marketing consultancies

Campaigns that Shook the World grapples with PR's uneasy place at the nexus of politics and celebrity, holding the best campaigns up to scrutiny and showcasing just how powerful PR can be as an instrument of change. It contains insights from Alan Edwards, Paddy Harverson and many others.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
232
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749475093
Verschijningsdatum:
27/10/2015
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
331 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 50 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.