Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Collins Cambridge IGCSE ® Accounting Teacher’s Guide supports the Student’s Book and Workbook by providing full and comprehensive guidance on how to teach the course, with clear lesson notes and syllabus information. Exam Board: Cambridge Assessment International EducationFirst teaching: 2018 First examination: 2020 The Teacher’s Guide supports the new IGCSE Accounting syllabus (0452) as well as the Cambridge O Level syllabus (7707) and has been carefully developed to meet the needs of teachers in international schools.
Updated syllabus for first examination 2020, first teaching 2018 Chapters and units follow the same book order as the Student Book Units follow the same structure as the Student Book so that it is straightforward for teachers to work through ‘Getting the most from this book’ section outlines the features in the book and suggests ways to use each part Introduction also includes tips on classroom skills, to help teachers with areas such as classroom management, building language skills, setting up group work, and building student confidence Suggestions given on how to teach each unit Guidance given on assessing Knowledge Check questions and end-of-chapter exercises A detailed contents list at the start of the book includes approximate teaching times for each unit, bearing in mind the differing situations of schools Support given for non-subject specialists, with any required introductory background or prior knowledge explained at the beginning of each unit for those who need it Guidance given on how to use the questions and how and when to assess students’ responses Suggested review questions for remedial or revision work Ideas for extension work, extension topics and research Suggestions for additional collaborative activities to foster communication and presentation skills Answer keys for all questions in the Student’s Book and Workbook Photocopiable resources included at the end of the book, including accounting pro-formas for answers to exercises and project work
This title is endorsed by Cambridge Assessment International Education.