Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
EL CAMARIN DE VINILIO de Bozé Hadleigh gira en torno a la música y quienes la hacen, sobre las películas y las obras teatrales adjetivizadas como musicales, sobre los compositores y cantantes, la música clásica y la danza en un contexto histórico y social.Hadleigh -autor de Conversaciones privadas y de Hispànic Hollywood, libros en torno al mundo del cine- nos explica en este libro con un subtítulo bastante elocuente: Gays en el mundo de la música que «el mundo de la música es más vasto, más libre y más real que el de la pantalla. Los hombres ostensiblemente heterosexuales, o posiblemente bisexuales, pueden permitirse toda clase de ademanes, trajes, accesorios, poses y proclamas en público», sin embargo, añade «el secreto de los^gay en la música no ha permitido que la puerta del camarín nos descubra sino una visión superficial de la diversa joyería que guarda en su interior. En una indústria que adora e incluso hace ostentación de sus extremos, la variante sexual todavía lleva un estigma»; y desde el s. XVII hasta nuestros días nace un recorrido intencionado de las elecciones (y/o condiciones) afectivas (y/o artísticas) de los músicos y gente del espectáculo musical para a continuación aclarar que no «trata de establecer quién es quién ni quién amó a quién, ni se recogen fragmentos a veces cruciales que fueron soslayados en retratos anteriores gobernados por el prejuicio».