Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dieses Buch erforscht die Klassenidentität von Callcenter-Agenten in Johannesburg. Mein Interesse an dem Thema erwuchs aus einem scheinbaren Widerspruch. Einerseits hatte ich soziologische Literatur gelesen, die diese Menschen als Teil eines "Dienstleistungsproletariats" darstellte. Andererseits hatte ich als Studentin, die in einem Call Center arbeitete, die Erfahrung gemacht, dass die Agenten, sofern sie eine Klassenidentität hatten, der "Mittelschicht" angehörten. Während es inzwischen eine beträchtliche Menge an Literatur über Call Center gibt, gibt es relativ wenig über Südafrika, obwohl es dort inzwischen die größte Konzentration dieser Arbeitsplätze weltweit gibt. Außerdem hat die Forschung die Frage der Klasse eher im Sinne der Klassenposition, der Einschätzung eines Außenstehenden, als im Sinne der Klassenidentität, dem eigenen Verständnis des Agenten von seiner Position innerhalb einer sozialen Hierarchie, behandelt. Ist es darüber hinaus möglich, dass Call Center angesichts der Tatsache, dass sie an der Spitze der Globalisierung stehen, die eine Reorganisation der Arbeitsprozesse ermöglicht hat, neue Klassenidentitäten ankündigen, die mit einer veränderten Klassenstruktur übereinstimmen? Zur Erforschung dieser Fragen wurden drei Call Center untersucht.