Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Numerous books have been written on business valuation, however this book is different. The author not only provides a systematic and comprehensive overview of all specific aspects and valuation methods related to the valuation of small and medium-sized companies, but presents alternative ways to look at the valuation and valuation process using practical cases and examples. The book not only presents a wide range of techniques to determine the value of a business, but also offers interesting insights to challenge the different traditional valuation methods. The original approach makes this manual invaluable for specialists (accountants and CFO's) and non-specialists (business owners). The book will help to make an accurate appraisal by offering a wide range of techniques for determining a fair price, and will offer numerous arguments to challenge traditional valuation methods.