Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Business to Business Marketing Management

A Global Perspective

Alan Zimmerman, Jim Blythe
Hardcover | Engels
€ 250,45
+ 500 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Business to Business (B2B) markets are considerably more challenging than consumer markets and demand a more specific skillset from marketers. B2B buyers, often dealing with highly complex products, have specialist product knowledge and are far more knowledgeable and demanding than the average consumer. This textbook takes a uniquely international approach to this complex environment, the result of an international team of authors and real-life cases from across the globe.

This new edition has been fully revised with new and updated case studies from a variety of regions. Every chapter has been brought in line with current business to business research, alongside new coverage of non-profit and government marketing, digital marketing, ethics, and corporate social responsibility. Other unique features include:

- The placement of B2B in a strategic marketing context.

- A full discussion of strategy in a global setting including hypercompetition.

- A detailed review of global B2B services marketing, trade shows, and market research.

More selective, shorter, and easier to read than other B2B textbooks, this is ideal for introductory B2B and intensive courses. It is also comprehensive enough to cover all the aspects of B2B marketing management that any marketer needs, whether they are students or practitioners seeking to improve their knowledge.

The textbook is also accompanied by an extensive collection of resources to aid tutors, including a full set of PowerPoint slides, test bank of questions, and practical exercises to aid student learning.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
520
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367757922
Verschijningsdatum:
23/12/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
175 mm x 246 mm
Gewicht:
1223 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 500 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.