Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents a multidimensional process for developing a manufacturing strategy for wine producers. This process can be applied to any national industry engaged in wine, goods or service production. The book will be of interest to managers, industry consultants and agriculture and business researchers. The process focuses on the competitive priorities (bases of competition) and key decision areas (business features over which the organisation has control) across the industry. The process commences with a review of prior research, followed by in-depth interviews, an industry expert workshop, a national level survey and follow-up interviews. It determined that 30 different groups existed in the Australian wine industry for whom the priorities and decision-making areas differed significantly. It also found that a larger number of decision areas (23) applied to the industry than were normally considered in the literature (7); suggesting that the decision-making process is not normally sufficiently broad in its consideration of decision areas. The book also presents several strategy decision-making process models incorporating the perspective of priorities and decision areas.