Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Business Strategy for the Wine Industry

Stuart Orr
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book presents a multidimensional process for developing a manufacturing strategy for wine producers. This process can be applied to any national industry engaged in wine, goods or service production. The book will be of interest to managers, industry consultants and agriculture and business researchers. The process focuses on the competitive priorities (bases of competition) and key decision areas (business features over which the organisation has control) across the industry. The process commences with a review of prior research, followed by in-depth interviews, an industry expert workshop, a national level survey and follow-up interviews. It determined that 30 different groups existed in the Australian wine industry for whom the priorities and decision-making areas differed significantly. It also found that a larger number of decision areas (23) applied to the industry than were normally considered in the literature (7); suggesting that the decision-making process is not normally sufficiently broad in its consideration of decision areas. The book also presents several strategy decision-making process models incorporating the perspective of priorities and decision areas.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
252
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639023190
Verschijningsdatum:
16/04/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
371 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.