Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Business Site Selection, Location Analysis and GIS

Richard L Church, Alan T Murray
Hardcover | Engels
€ 207,95
+ 415 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

New integrated approach to site selection makes it easier to find optimal sites

Responding to the increasingly complex nature of modern commerce and trade, this book integrates location science and modeling with geographical information systems (GIS). As you advance through the text, you'll discover optimal solutions for practical, real-life "siting" problems. In addition, the authors successfully demonstrate how this integrated approach enables you to:

  • Be more productive and more efficient

  • Produce better data and models

  • Develop better techniques for arriving at a solution

  • Provide better graphic representations of location alternatives

Business Site Selection, Location Analysis, and GIS begins with a general introduct-ory chapter followed by introductory chapters on GIS and model building fundamentals. Next, the authors explore how to use models to analyze existing marketing and distribution systems as well as the siting of a single facility. Lastly, the book examines designing a system while making multiple simultaneous siting decisions.

Each chapter features exercises that enable you to put your new skills and knowledge into practice, solving realistic siting problems. In addition, all chapters include a section that defines key terms and concepts as well as a reference section that enables you to explore individual topics in greater depth.

Clearly written and easy to follow, this text does not require any prerequisites, making it appro-priate for undergraduate and graduate courses as well as for any professional who wants to take advantage of the most advanced and effective methods for optimizing the site selection for a business.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470191064
Verschijningsdatum:
1/10/2008
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 236 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 415 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.