Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Business Schools post-Covid-19

A Blueprint for Survival

Andreas Kaplan
€ 67,95
+ 135 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

It all began when the world's first business school, the European School of Commerce Paris (ESCP), was established in 1819. Criticism notwithstanding, business schools have since continued their path in higher education without facing existential metamorphoses. Covid-19, however, has accelerated business schools' digital transformation, calling into question the concept of business school itself.

Business schools are in a new competitive landscape and profound structural changes seem inevitable. This concise text offers insights into how business schools should rethink their approach to management education, differentiate themselves from new players in the higher education market, and find innovative ways of doing things. The book is a survival toolkit for leadership teams across the world. It examines the rationale of business school and how it has evolved. The purpose of research is explained, and the teaching of management is explored. Kaplan analyzes the current business model in the digital environment. He looks at the business of accreditations and rankings and branding and community-building as strategies to address competition. The book concludes by looking at change leadership at business schools.

It will interest both leaders of established academic institutions and alternative educational providers from edtech and big tech planning to enter the management education market.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
116
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032381046
Verschijningsdatum:
7/06/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
303 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 135 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.