Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Business Research Yearbook,

Global Business Perspectives

Abbass F Alkhafaji, Jerry Biberman
Hardcover | Engels | Business Research Yearbook
€ 247,45
+ 494 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This volume contains an extensive summary of most of the papers presented during the eighth annual international conference of the International Academy of Business Disciplines held in 1996. The focus of this year's conference was "A Strategic Approach to Globalization through Technology and Diversity." This volume is part of the continuing efforts of IABD to make available current research findings and other contributions to practitioners and academics. Contents: Introduction; Accounting; Advertising and Marketing Communications; Behavioral Research in Auditing; Corporate Communications; Global Perspectives; Diversity Issues and Women in Management; Entrepreneurship/Small Business; Ethics and Social Issues in Business; Finance; GLobal Management/Environment; Human Resources Management and Organizational Behavior; International Accounting; International Business; International Marketing; Internationalisation of the Curriculum; Management Information Systems; Management of Quality; Management Science/Decision Science; Marketing Strategy; Marketing Theory and Models; On-Line Technology in Management; Organizational Theory; Pedegogical/Instructional Issues; Production/Operations Managament/Manufacturing/Services; Public Relations/Public Affairs/Lobbying and Media Business Issues; Research Methods in Business; Retailing and Consumer Behavior; Retail Management; Services Marketing/Non-Profit Marketing; Special Session; Strategic Management; Student Papers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
976
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780761803461
Verschijningsdatum:
23/04/1996
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 494 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.