Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
You simply must read this book if you are serious about being a top-notch business coach. It is an excellent guide to best practices based on clear theory, experience and business wisdom.'- Carol Kauffman PhD, co-founder and Director of the Coaching and Positive Psychology Initiative at Harvard Medical School, and Co-Editor-in-Chief of Coaching: An International Journal of Theory Research and Practice. 'This is an extraordinarily thorough book. It covers a great range of practical guidance on matters that will concern the new coach and addresses a wide range of approaches to coaching while remaining firmly embedded in an experiential learning tradition.'- David Megginson, Professor of Human Resource Development, Sheffield Hallam University, UK