Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nonprofit - forprofit alliances is relatively new and growing field in Norway; and it lacks strategies and deep understanding of reasons and consequences of such collaboration. The study examines motives, perceptions and drivers of partner choice in nonprofit - forprofit collaboration in Norway through the set of interviews with cooperation responsible representatives from both, nonprofit and business, sides. 29 interviews have covered three main topics: how parties find and choose each other; purposes, motivations and perceptions of such alliances; and specifics of Norwegian approach to them. Data was collected in August - September 2009. The results of study describe forms of nonprofit - forprofit collaboration in Norway, shed lights on difficulties and preferences in partner choice, discovers relevant signals of nonprofit quality for business and of forprofits' motivations for nonprofits and business society. Data also reveals the significance of differentiation among Norwegian nonprofits by field of their mission, which has different importance for corporate partners and donors.