Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Building Web Reputation Systems

Randy Farmer, Glass
Paperback | Engels | OREILLY
€ 55,45
+ 110 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What do Amazon's product reviews, eBay's feedback score system, Slashdot's Karma System, and Xbox Live's Achievements have in common? They're all examples of successful reputation systems that enable consumer websites to manage and present user contributions most effectively. This book shows you how to design and develop reputation systems for your own sites or web applications, written by experts who have designed web communities for Yahoo! and other prominent sites.

Building Web Reputation Systems helps you ask the hard questions about these underlying mechanisms, and why they're critical for any organization that draws from or depends on user-generated content. It's a must-have for system architects, product managers, community support staff, and UI designers.

  • Scale your reputation system to handle an overwhelming inflow of user contributions
  • Determine the quality of contributions, and learn why some are more useful than others
  • Become familiar with different models that encourage first-class contributions
  • Discover tricks of moderation and how to stamp out the worst contributions quickly and efficiently
  • Engage contributors and reward them in a way that gets them to return
  • Examine a case study based on actual reputation deployments at industry-leading social sites, including Yahoo!, Flickr, and eBay

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
338
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780596159795
Verschijningsdatum:
26/03/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
179 mm x 234 mm
Gewicht:
449 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 110 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.