Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How can your science department become a site for developing science teachers' professional learning? Building the Science Department answers that question through stories from teachers who walk the sometimes rocky path of reforming science teaching and learning. Written by the authors of Reimagining the Science Department, this resource features vignettes from teachers at different career stages. Drawing from these stories, it highlights the common themes in their professional learning and the ways their learning needs have changed over time. The stories are illuminating for teachers as well as for school administrators and other education leaders. The book is divided into two parts. The first part deals with scientific activity as represented in A Framework for K- 12 Science Education and the Next Generation Science Standards and its role in making the science department a place for building professional learning. The second part uses teacher vignettes to work through the components of a professional learning framework-- context, content, activities, and processes. After each vignette is a commentary on the teachers' key points and their implications. Also included are questions to challenge teachers to improve their instructional practices and align them with current reform initiatives. As the authors write, " Our book gives teachers at different points in their careers a voice in describing their professional learning needs. By combining these voices with theory, we can make use of the department as a place to support all teachers in their reform efforts."