Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Few organizations can afford all the specialized expertise and technology they need to respond nimbly to emerging needs, regardless of the type of clients they serve. As market demands grow increasingly complex and resources are strained, strategic alliances and joint ventures are becoming business as usual--not only within business sectors, but between them as well. When these alliances succeed, they open up whole new worlds for the participating partners: new products and services, new markets, access to resources, smarter ways of doing things.
Building Strategic Relationships shows how successful alliances are launched, developed, and concluded--within the corporate world and between corporate entities and government or nonprofit institutions. The authors draw from more than two hundred interviews and seventy-five case studies of varied partnerships--including a customer-supplier alliance between a newspaper publisher and a newsprint supplier, a joint venture between a school district and a major accounting firm, and others--to provide perspective, guidance, and detailed case examples that will help progressive partners achieve their goals in all phases of partnership.