Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book addresses the relationship between individual personality, relationships built in the workplace, and organizational culture. It explores the attempts individuals make to change the culture of their organizations to fit their own personality preferences and the efforts companies can make to facilitate psychologically healthy relationships in the workplace. The relationship between individual personality, relationship dynamics in the workplace, social network, conversation management and organizational culture is analized with the proposition that there are theoretical and empirical reasons to believe that individuals attempt to and sometimes manage to shape the culture of their organizations to fit their personal preferences. Organizational change often fails because of lack of understanding about the strong role culture plays in organizations. That's one of the reasons that many strategic planners now place as much emphasis on identifying strategic values as they do on mission and vision.