• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Techniek
  5. Building Network Capabilities in Turbulent Competitive Environments

Building Network Capabilities in Turbulent Competitive Environments

Business Success Stories from the Brics

Paul Hong, Youngwon Park
Hardcover | Engels | Resource Management | nr. 49
€ 107,95
+ 215 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Brazil, Russia, India, and China (BRIC) are among the largest and fastest-growing economies in the world. The enormous size of the customer base in these emerging markets is the strategic concern of global business firms. Successful market performance in these markets requires sound understanding of dynamic environmental factors and timely investment of appropriate resources. This book presents strategies for recognizing the challenges and optimizing the opportunities for building network capabilities and competitive advantage within the context of these emerging markets.

Building Network Capabilities in Turbulent Competitive Environments provides a thorough review of the literature and an unparalleled abundance of fascinating case studies featuring Japanese, Korean, and indigenous business examples. To gather real-world information, research teams made numerous field visits to many firms in the BRIC markets to meet and interview executives and observe their manufacturing and supply chain practices.

The information in this book is presented within a fully formulated theoretical framework of three core competencies: technology competence (capability to offer innovative products that fit these markets), customer competence (capability to understand and satisfy different customer needs), and linkage competence (ability to integrate technology and customer competence). The book also covers the concepts of product architecture and supply chain management to provide a more in-depth analysis of global firms operating in BRIC markets.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
244
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 49

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781466515758
Verschijningsdatum:
18/12/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 231 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 215 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.