Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There is no other book like this one. Building Moral Communities fills a wide gap in the research literature on effective teaching strategies to build better social skills, conflict management competence, and deep understanding of history, literature, and social interactions and organization. Despite pleas for the infusion of more drama in classroom instruction, there is far too little authority in the form of methodologically sound and convincing research to back up the claims of drama specialists. This book is for those looking for that authority: researchers, advocates, teachers, policy makers, and doctoral students who want to look at responsible citizens. College teachers of such courses as social foundations of education, educational drama and the arts, drama across the curriculum, creative approaches to curriculum, current research method alternatives, instructional strategies, social policy issues in education, and character education will find this a valuable textbook. They will also find the descriptions of drama's use in adult classes informative and useful. Although the focus of this book is on the effects of drama, teachers of all levels and subjects will find the rich and detailed descriptions of drama in action an illuminating guide for their own practice.