Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Concorde remains one of the most iconic and most beautiful aircraft ever to take to the skies and as a result many aspects of its development and its operational career have been covered frequently both in books and magazine articles. However, this book provides genuinely new perspectives on the Concorde program as it explores how this great aircraft came into being, concentrating both on the design and development aspects of the aircraft and on the political background to this exercise in Anglo-French collaboration. Early chapters look at the various supersonic transport proposals mooted both in Britain and France before Concorde. The following sections examine areas relating to the practical difficulties of supersonic flight such as supersonic booms. The narrative then moves on to how the British and French work was merged into a single program. Later portions of the book describe the flight test program leading up to service entry in 1976 and the text is complimented by an extensive range of photographs and drawings, a great many of which are previously unpublished.