Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book details investments required for establishing successful bi-/trilingual education programmes and discusses administrative, community legislative, political, societal and institutional complexities that shape bi-/trilingual education. It will help readers anticipate potential consequences of various programme development decisions and prepare them for both expected and unexpected outcomes. The complexities of bi-/trilingual education are organised using an innovative conceptual framework of forces, mechanisms and counterweights. This conceptual framework is used to analyse 13 case studies from five continents. In addition, six 'voices-from-the-field' provide the first-hand accounts of educational professionals working in bilingual programmes.