Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Few publications have gone into any great detail about the secretive collection of coachbuilt Rolls-Royce motorcars and Bentleys commissioned by Sultan Hassanal Bolkiah and his brother, Prince Jeffri, of Brunei. The Sultan, often described as the world's richest man in the 1990s, has become a living legend for being the one person who has lived the dream that all car enthusiasts have; having the wherewithal to turn his dreams into reality, be it with cars, planes, or homes. More importantly, besides having the money to achieve his automotive dreams, he controlled all of the laws and vehicle regulations in his country. This meant that he didn't have to comply with the pesky regulations and safety laws that effectively ended the coachbuilding business elsewhere in the world, even for the ultra-rich. This book delves into all of the information that is known about these spectacular motorcars.