Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Brötzmann has always created and still creates the covers of his recordings himself - sometimes also for other musician colleagues - and in the past also often the posters for various FMP projects (Workshop Freie Musik in the Academy of Arts or Total Music Meeting in the Quartier Latin, later in Podewil). Looking at his early posters and record covers it's striking how fully formed his visual sense was from the very beginning. He had a background from both advertising and Fluxus art and built upon that. Just like his playing, he knew what he wanted to say with his graphic design. The music and visuals were coming from the same place. And there's no question who it's coming from. When you see a design by Peter there is little doubt who made it. His work has such a strong character that when we try to copy the style (and many have) it's obvious who we're stealing from - so we fail. (Lasse Marhaug) In his graphic endeavors, Brötzmann has in fact made a body of work consistent with his music and his art, an oeuvre that undermines the presumption that design is inherently rigid. More than just the decoration of information, Brötzmann's five decades of design bear witness to a sophisticated, delicate, and earthy sensibility, along with a dogged sense of internal logic. His record covers and posters are passionate and thoughtful, playful and brutal, basic and human. (John Corbett)