Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Brokerage and Closure

An Introduction to Social Capital

Ronald S Burt
€ 62,45
+ 124 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Almost everything that happens in a firm flows through informal networks builts by advice, coordination, cooperation, friendship, gossip, knowledge, and trust. In this book, Ron Burt builds upon his celebrated work on network analyses to explain how these informal networks functions and the role of network entrepreneurs who have amassed social capital. Burt shows that social capital is a critical element in business strategy. Who has it, how it works and how to develop it have become key questions as markets, organizations and careers become more and more dependent on informal discretionary relationships. Informal relations have always mattered. What is new is the range of activities in which they now matter, and the emerging clarity we have about how they create advantage for certain people at the expense of others. This advantage is created by brokerage and closure. Brokerage is the activity of people who live at the intersecting of social worlds, who can see and develope good ideas. Closure is the tightening of coordination on a closed network of people. Brokerage and Closure explores how these elements work together to define social capital, showing how in the business world reputation has come to replace authority and reward has come to be associated with achieving competitive advantage in a social order of continuous disequilibrium.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
296
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780199249145
Verschijningsdatum:
6/10/2005
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
585 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 124 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.