Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Richly informative about a host of writers from Auden to Priestley, and theoretically informed, this wide-ranging new study demonstrates that the 1930s, remembered usually for uncomplicated political engagement, can rather be seen as initiating the key elements of postmodernism, developing the individual's sense of `elsewhere' through new technology of representation and propaganda. Keith Williams analyses the relationship between the leftist writers of the decade and the mass-media, showing how newspapers, radio and film were treated in their writing and how they radically reshaped its forms, assumptions and imagery.