Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
You think you know British Rail. Stale sandwiches, inefficiency, and violent yellow carriages: we haven't looked kindly on the last of our state-owned organizations to be privatized. But through its 50-year lifetime, British Rail transformed our transport system, and for a time provided one of the fastest regular rail services in the world. Born into postwar austerity, impoverished, and exploited by a hostile press, British Rail became a punchline, dismissed and swept away by Conservative government. Now, Christian Wolmar provides a new perspective on public loss in a time of privatization. British Rail is ripe for a new history.