Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The '70s witnessed a number of amalgamations, mergers and take-overs that would change the face of the pan-European trucking industry. It saw the birth of the infamous British Leyland empire, which was to have far-reaching and disastrous consequences for all the manufacturers it engulfed. In the face of booming sales of European heavyweights, both Ford and Bedford launched heavyweight models aimed at this key sector, but like most other British truck manufacturers, it was too little too late. This is a unique account of a turbulent period in trucking history.