Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How do clients perceive the counselling process? What do they require from it? Counsellors and therapists are increasingly aware of the need to bring the client s viewpoint into the therapeutic relationship. Both the effectiveness of the process, and the need to meet the client s needs in a service context, have demanded more awareness of the client s perceptions and needs. This book provides a practical framework which describes how to construct a client counsellor relationship which is brief, collaborative and consultative in purpose but therapeutic in form. Counsellors, social workers, nurses, psychologists, psychiatrists and all professionals engaged in counselling activities, whether in a workplace or mental health care context, will welcome this essential and practical guide to more effective therapeutic consultations. Readers will also appreciate the concise overview of the theoretical basis of this approach. This book appears in the Wiley Series in Brief Therapy and Counselling Series Editor: Windy Dryden Goldsmiths College, University of London, UK