Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Though beer is one of the oldest beverages around, beer can collecting--particularly in the United States--really picked up steam in the 1930s when beer in cans first appeared. Since then, beer can collecting and breweriana has become vastly popular, with a variety of clubs and associations springing up across the country and around the world. Brewery collectibles became especially popular in the 1970s, and today breweriana remains a popular pastime, especially with the onset of the microbrew revolution. Author Kevin Kious explores the history of beer and collecting in Breweriana. Kious looks at the evolution of beer cans, paper advertising, packaging, and signage, as well as how Prohibition affected the industry in the 1920s and early 1930s and how consolidation changed things in the 1970s. Breweriana will be of interest not only to beer lovers but also to readers with an interest in advertising, packaging, and signage.