Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
stellt die Stochastik in der Schule in den Mittelpunkt der Betrachtung. Statistik und Wahrscheinlichkeitstheorie im Mathematikunterricht werden sowohl aus Sicht ihrer Entstehung und der Fachdidaktik als auch aus Sicht der speziellen Anforderungen für höhere Schulen in Österreich behandelt. Die theoretischen Betrachtungen werden durch eine empirische Studie über den Status der Statistik und Wahrscheinlichkeitstheorie in den höheren Schulen im Bundesland Salzburg untermauert und bieten einen eindrucksvollen Einblick in die aktuelle Situation des Schulfachs Mathematik.