Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Originally published in 1913 as a supplement to The Tribes of Northern and Central Kordofán, this volume provides a study of the brands used by camel owners in the Kordofán region of central Sudan. Part one of the text contains the names of brands arranged in alphabetical order, with a note in each case of the tribal sections which most commonly use the brand as their distinctive mark. Part two contains a list of the chief camel-owning tribes of Kordofán and the desert lying between it and Dongola, naming, where possible, the different brands used by each section or subsection. The text is illustrated with examples of brands as they would appear on camels. This book will be of value to anyone with an interest in Sudanese culture and the development of anthropology.