Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Brands and Branding

Stephen Brown
Paperback | Engels
€ 88,45
+ 176 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A fun and humorous introductory book, written in Stephen Brown′s entertaining and highly distinctive style, that introduces curious readers to the key components of brands and helps them to begin to make sense of them - what they are, what they do, why and how - using plenty of examples and references drawn from a wide range brands such as Amazon, Apple, Google, Gucci, Nike, Nintendo, Starbucks, Swatch and The Worst Hotel in the World.

    With 3,000 branding books published each year, why would you (or your students) want to read Brands & Branding?

    Here are seven reasons why:

    1. It's introductory, aimed at undergraduate students or postgrads without a bachelor degree in business and assumes nothing more than readers' awareness of high profile brands such as Coca-Cola, Microsoft and Chanel
    2. It's indicative, focusing on the basics and thus being a more reliable revision aid than Lucozade
    3. It's immersive, taking readers on a journey and, working on the assumption that they have smartphones or tablet computers to hand, the print text links to images, articles and academic publications to give emphasis and context where appropriate.
    4. It's inclusive, considering articles and reports but also blogs, novels, newspapers, reviews, social media and other sources
    5. It's irreverent - branding is not always a deadly serious business!
    6. It's intimate, Stephen speaks to you directly and together you will pick your way through the sometimes weird and unfailingly wonderful world of brands and branding using examples rather than abstract ideas to illustrate points.
    7. It's inspirational, celebrating the curious and successful stories of brands from Cillit Bang to Cacharel
    Suitable for first and second year marketing or advertising students, and for those new to or interested in branding and who are keen to know more.

    Specificaties

    Betrokkenen

    Auteur(s):
    Uitgeverij:

    Inhoud

    Aantal bladzijden:
    296
    Taal:
    Engels

    Eigenschappen

    Productcode (EAN):
    9781473919525
    Verschijningsdatum:
    14/09/2016
    Uitvoering:
    Paperback
    Formaat:
    Trade paperback (VS)
    Afmetingen:
    168 mm x 239 mm
    Gewicht:
    521 g
    Standaard Boekhandel

    Alleen bij Standaard Boekhandel

    + 176 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
    E-BOOK ACTIE

    Tot meer dan 50% korting

    op een selectie e-books
    E-BOOK ACTIE
    E-book kortingen
    Standaard Boekhandel

    Beoordelingen

    We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.