Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Branding New York

How a City in Crisis Was Sold to the World

Miriam Greenberg
Hardcover | Engels | Cultural Spaces
€ 335,95
+ 671 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Winner of the 2009 Robert Park Book Award for best Community and Urban Sociology book!

Branding New York traces the rise of New York City as a brand and the resultant transformation of urban politics and public life. Greenberg addresses the role of "image" in urban history, showing who produces brands and how, and demonstrates the enormous consequences of branding. She shows that the branding of New York was not simply a marketing tool; rather it was a political strategy meant to legitimatize market-based solutions over social objectives.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
342
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415954419
Verschijningsdatum:
1/02/2008
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
163 mm x 235 mm
Gewicht:
680 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 671 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.