Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Branding Democracy: U.S. Regime Change in Post-Soviet Eastern Europe is a study of the uses of systemic propaganda in U.S. foreign policy. Moving beyond traditional understandings of propaganda, Branding Democracy analyzes the expanding and ubiquitous uses of domestic public persuasion under a neoliberal regime and an informational mode of development and its migration to the arena of foreign policy. A highly mobile and flexible corporate-dominated new informational economy is the foundation of intensified Western marketing and promotional culture across spatial and temporal divides, enabling transnational interests to integrate territories previously beyond their reach. U.S. «democracy promotion» and interventions in the Eastern European «color revolutions» in the early twenty-first century serve as studies of neoliberal state interests in action. Branding Democracy will be of interest to students of U.S. and European politics, political economy, foreign policy, political communication, American studies, and culture studies.