• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Branded Conservatives

How the Brand Brought the Right from the Fringes to the Center of American Politics

Kenneth M Cosgrove
Paperback | Engels | Politics, Media, and Popular Culture | nr. 12
€ 48,95
+ 97 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book argues that Conservatism has made good use of branding in its move from the fringes to the center of American political life. Conservatives have built a unique brand around their candidates, their movement, and their issues that has facilitated their ability to win elections and implement public policies. Branding has been one of the major tools through which Conservatives have built an enduring movement over the last several decades and a tool through which their movement has become very resilient. This book is ideal for use in classes on American politics, campaigns and elections, media and politics, political marketing, and consumer marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
366
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 12

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780820474656
Verschijningsdatum:
30/04/2007
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
160 mm x 230 mm
Gewicht:
509 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 97 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.