• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Brand Strategies How to Connect Consumer’s Experience And Marketing Process

Brand Strategies How to Connect Consumer’s Experience And Marketing Process E-BOOK

Mike Parson
E-book | Engels
€ 2,99
+ 2 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

By definition, a brand strategy is a long-term plan for developing a successful brand to achieve specific goals. A well-defined and executed brand strategy affects all aspects of a business. It is directly connected to consumer needs, emotions, and competitive environments.

Brand strategy defines rules and guidelines on how, what, where, when, and to whom you communicate your brand messages. A well-defined brand strategy leads to a consistent brand message, a solid emotional connection with customers, and higher brand equity.

We live in a world driven by perception. Brands represent customers' opinions of a company's credibility, products, reputation, and customer experience. A brand strategy is essential because it clarifies the competitive landscape, market position, and customer expectations. This information is critical to developing effective marketing strategies and fine-tune marketing messages to maximize your competitiveness and build strong brands. Branding significantly enhances the brand's market performance and profitability by improving name recognition, building credibility and trust.

As branding becomes ubiquitous in the 21st century, companies strive to transcend their brands into higher economic offerings that provide renewed sources of differentiation. This has resulted in brand-based experiences.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9798201447175
Verschijningsdatum:
30/08/2021
Uitvoering:
E-book
Bestandsformaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 2 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.