Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Brand Positioning

Connecting Marketing Strategy and Communications

Erik Kostelijk, Karel Jan Alsem
Paperback | Engels
€ 51,45
+ 102 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brand's positioning strategy.

Divided into three key parts, the book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy, combining an academic approach with the strategic and operational guidelines, tools and techniques required. Unlike other textbooks, it has a unique focus on the relationship between branding, marketing and communications, exploring brand values, brand identity and brand image, and analysing how these can be transformed into a successful positioning strategy, using international case studies, examples and practical exercises.

This textbook will be core reading for advanced undergraduate and postgraduate students of marketing strategy, branding, marketing communications and consumer behaviour. It will also be of great value to marketing and communications professionals looking to develop and maintain their company's brand.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
254
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367250195
Verschijningsdatum:
6/02/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
173 mm x 244 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 102 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.