Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The new edge Indian private banks like ICICI, HDFC, Axis, Kotak Mahindra, Yes Bank, DCB Bank, etc. are growing faster compared to their public sector counterparts like State Bank of India, Bank of Baroda, Punjab National Bank, Bank of India, Canara Bank, Union Bank of India, Dena Bank, etc. There has been a dearth of research studies concerning retail banking in the area of Brand Management in the Indian Banking environment. The present study primarily focuses on the consumer's perception towards brand management strategies carried out by their bank and elements of it are covered by customers preference for particular bank brand, importance of different brand management practices, customers perception towards various brand management strategies, customers expectations from Bank and its branches, customers overall experience and satisfaction from Bank Brand. Seven leading bank brands from public, private, and foreign sectors, have been selected for current research study.