Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Brand Loyalty & Product Design in Consumer Purchasing Preferences

Brand Loyalty & Product Design in Consumer Purchasing Preferences

A study in consumer purchasing decisions

Tom Page, Gísli Thorsteinsson
Paperback | Engels
€ 35,45
+ 70 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Brand loyalty, in marketing, consists of a consumer's commitment to repurchase or otherwise continue using the brand and can be demonstrated by repeated buying of a product or service, or other positive behaviours such as word of mouth advocacy(Dick and Basu, 1994). In this day and age, it would be almost impossible to find a consumer who does not own a single branded product. Brand loyalty could potentially be the most important factor influencing purchasing decisions; however the aim was to discover if product design development is also involved. Product loyalty is where consumers purchase the product, only because of the product design and functionality. The study set out to find out if consumers purchasing decisions were based on the product design and functionality (product loyalty) or influenced by brand loyalty. 40 Loughborough students participated in an online questionnaire-based survey. The survey asked them their opinions on branded products and their experiences with them. During the survey they were also asked if they would like to be involved for a follow-up interview which extracted further information from the participants, of which 18 agreed.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
56
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659879845
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 70 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.