Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The purpose of this monograph is to understand the elements which exist within a brand and how they can impact the consumer. This paper will examine how consumers perceive brands with the use of Aaker's personality dimensions and also use Fournier's brand typology to recognise and disclose relationships. A total of one hundred individuals completed each questionnaire; the results illustrated a correlation between the most descriptive brands and those which were ranked most desirable. The second questionnaire provided insight into the perceived personality of the brand, in the eyes of the consumer. The results indicated that each of the four brands clearly expressed one personality trait. Research findings from the interviews provided insight into the brand typologies and how they are created. This process allowed an understanding into the importance of logo's, symbols and name to the consumer to be understood. An important finding was that of the 'celebrity' brand and its impact upon consumers, another finding was the use of brands to express an image by adapting the perceived personality of the brand.